fbpx Skip to content

 Boek uw zending Olijfolie

Gepersonaliseerde olijfolie Boekuwzending
Gepersonaliseerde olijfolie Boekuwzending
Gepersonaliseerde olijfolie Boekuwzending

Over dit project

Klant:Boekuwzending
Aantal:Doorlopend
Doel:Relatiegeschenk

Boekuwzending heeft als logistiek dienstverlener gekozen voor een product met een lange attentiewaarde, tevens goed in te zetten als je alcoholvrije geschenken wilt weggeven. Een knipoog naar de inhoud, ‘De geoliede organisatie’. En dat zijn ze!

Interview met de klant

Rik Balder – Boek uw zending

‘Een glimlach op het gezicht van klanten, dat is waar wij elke dag naar streven’

Interview met de klant

Rik Balder – Boek uw zending

‘Een glimlach op het gezicht van klanten, dat is waar wij elke dag naar streven’

Hoe is het begonnen?

De man in het groene pak, zo kennen wij ondernemer Rik Balder van Boekuwzending. In de regio befaamd om zijn optredens tijdens events, altijd in voor een verhaal, vaak over zijn ondernemerschap. Maar dat doet Rik niet alleen, naast zijn partner is er nog een heel team dat dagelijks zorgt voor een glimlach op het gezicht van klanten, ‘dat is waarnaar wij elke dag streven’ vertelt Rik.

Hoe is het begonnen Rik? Met passie vertelt hij dat 12 jaar geleden vanuit de welbekende zolderkamer een start is gemaakt, na reeds de nodige ervaring opgedaan te hebben in de sector. Inmiddels 5 locaties verder, want de groei zit er flink in. De laatste aanwinst is de recente locatie in Rijsenhout, een pand volledig in look&feel van het bedrijf en voldoende groot om voorlopig door te groeien.

Transport maar dan net even anders

Boekuwzending, BUZ voor intimi, ziet zichzelf als het ‘Booking.com van de transportsector’. Succesfactoren zijn de goede vindbaarheid, de persoonlijke benadering en de snelheid van handelen vertelt Rik. ‘Wij zijn misschien niet de goedkoopste, maar wel de meeste onderscheidende’……hoe dan Rik? Hij is ervan overtuigd dat je een klant ‘wint’ door altijd binnen 5 minuten op een mail te reageren, binnen 3x overgaan de telefoon op te nemen, je klant bij voornaam te kennen en altijd net die stap extra te zetten. Zo worden klanten na een aflevering gebeld om de tevredenheid te meten, ontvangen zij bij gelegenheden een handgeschreven kaartje met een welgemeende boodschap.

En ambitie is er ook, Rik vertelt dat de Europese markt de volgende stap is. Leveren aan alle landen in Europa aangevuld met de belangrijkste handelslanden in de Wereld. Yourshipping.com staat dan ook klaar om deze markt te veroveren.

Relatie

Na de energieke pitch over hun bedrijf is wel duidelijk dat de band met klanten heel belangrijk is. Het team streeft ernaar om van elke klant een fan te maken, en van elke fan een ambassadeur. Naast alle persoonlijke benadering is er ook ervaring met klantgeschenken, vooral aan het einde van een jaar. Zo is ook ervaring opgedaan met de unieke ‘Boekuwzending – De geoliede machine’ olijfolie. In eerste instantie als eindejaarsgeschenk maar inmiddels ook ingezet bij bijvoorbeeld het binnenhalen van nieuwe klanten. Een mooie combinatie van klantwaardering, branding en een lange attentiewaarde.

Deel dit artikel