fbpx skip to Main Content

Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Bestellen & Betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Er zijn verschillende mogelijkheden om jouw bestelling bij BedrukteFles. Hiervoor kun je kiezen tussen het betalen via je eigen bank of creditcard. Daarnaast bieden wij voor bedrijven ook de mogelijkheid om achteraf middels een toegestuurde factuur te betalen.

Betalen via je eigen bank

Via iDeal kun je betalen met een rekening van ABN Amro, Rabobank, ING, SNS Bank, Bunq, ASN Bank, Knab, Moneyou, Regio Bank, Triodos of Van Lanschot.

Betalen via je creditcard

Met een creditcard van Mastercard, Visa, of Maestro is het mogelijk om je bestelling te betalen. Uiteraard verloopt alles via beveiligde verbindingen.

Betalen via een toegestuurde factuur

Bestel je namens een bedrijf? Dan is het ook mogelijk om je bestelling middels een toegestuurde factuur te betalen. De factuur wordt per email toegestuurd na het plaatsen van de bestelling. De bestelling wordt verwerkt zodra de factuur betaald is. Dit omdat het ten alle tijden gaat om een uniek ontwerp dat na levering niet meer aangepast kan worden.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Het mogelijk om een bestelling te plaatsen bij BedrukteFles vanuit de volgende landen:

  • België
  • Duitsland
  • Luxemburg
  • Frankrijk

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het is mogelijk om jouw bestelling te annuleren, mits deze nog niet door ons is verwerkt. De annulering kan in verband met productie van de flessen alleen direct na het moment van plaatsen van de opdracht. Zodra het ontwerp van je fles is verwerkt is annulering niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Zolang het ontwerp van je fles nog niet definitief is, is het mogelijk om je bestelling aan te passen. Neem hiervoor contact met ons op via de telefoon of een emailbericht.

Kan ik een bestelling retour sturen?

Aangezien BedrukteFles altijd unieke maatwerk flessen levert is retournering niet mogelijk.

Bezorging

Hoe wordt een bestelling bezorgd?

Vanuit ons eigen magazijn wordt jouw bestelling verpakt en klaargemaakt voor distributie. De distributie wordt verzorgd door PostNL welke jouw bestelling vervolgens netjes gaan afleveren op het aangegeven adres.

Wat zijn de bezorgkosten?

De kosten voor het bezorgen van een bestelling, per bezorgadres, binnen Nederland bedragen € 5,95 (exclusief BTW). Voor de bezorging in andere landen gelden afwijkende tarieven. Het complete overzicht van de bezorgkosten naar adressen in het buitenland kun je op de betreffende pagina bekijken.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?

Indien jouw bestelling op werkdagen voor 15:00u door ons is ontvangen kan deze nog op de eerstvolgende dag worden afgeleverd. Tijdens het bestelproces kun je zelf de bezorgdatum selecteren, dus ruim van te voren bestellen behoord ook tot de mogelijkheden!

Wat doen jullie als de ontvanger niet thuis is?

Wanneer de ontvanger van jouw bestelling niet aanwezig is zijn er een aantal scenario’s mogelijk. Indien het afleveradres een bedrijf betreft, en ook geopend is, zal de bezorger het pakket bij een collega of bijvoorbeeld de receptie afleveren. Bij bezorging op een woonadres zal de pakketbezorger proberen om de bestelling bij één van de naastgelegen buren af te leveren. Wanneer dit niet mogelijk blijkt zal de bezorger jouw bestelling bij het eerstvolgende bezorgmoment nogmaals aanbieden of afleveren op een ‘pick-up-point’.

Kan ik het bezorgadres nog aanpassen?

Zolang je bestelling nog niet door ons is verzonden, is het mogelijk om het bezorgadres aan te passen. Neem hiervoor contact met ons op via de telefoon of een emailbericht.

In welke landen bezorgen jullie?

Naast Nederland is het mogelijk om jouw bestelling in een groot aantal Europese landen te laten bezorgen. Op de betreffende pagina lees je alles over het bezorgen in het buitenland.

Wat doen jullie als de ontvanger niet thuis is?

Wanneer de ontvanger van jouw bestelling niet aanwezig is zijn er een aantal scenario’s mogelijk. Indien het afleveradres een bedrijf betreft, en ook geopend is, zal de bezorger het pakket bij een collega of bijvoorbeeld de receptie afleveren. Bij bezorging op een woonadres zal de pakketbezorger proberen om de bestelling bij één van de naastgelegen buren af te leveren. Wanneer dit niet mogelijk blijkt zal de bezorger jouw bestelling bij het eerstvolgende bezorgmoment nogmaals aanbieden of afleveren op een ‘pick-up-point’.

Hoe weet ik of mijn bestelling is afgeleverd?

Nadat jouw bestelling door onze transporteurs, PostNL, is ontvangen in het sorteercentrum zul je per email de track & trace gegevens ontvangen. Met deze gegevens kun je op de website van PostNL de actuele status van jouw zending bekijken. Zodra het pakket is afgeleverd zul je dit ook terugzien in het statusscherm.

Kan ik mijn bestelling ook komen ophalen?

Het is mogelijk om jouw bestelling bij ons op te halen. Alle bestelling worden verwerkt en verpakt vanuit ons magazijn in Hoofddorp waarbij ook de mogelijkheid is om een bestelling af te halen. Mocht je de bestelling willen ophalen dan vernemen we dit graag op voorhand, zodat we de bestelling kunnen voorbereiden, verpakken en klaarzetten. Je kunt ons hiervan op de hoogte brengen via telefoon of een emailbericht.