Meermakelaars Cava
Meer makelaars Cava
Over dit project
Klant: | Meermakelaars |
Aantal: | Doorlopend |
Doel: | Relatiegeschenk |
Meermakelaars was ons eerste opdrachtgever in 2016 en zet de fles nog steeds actief in als relatiegeschenk. Bij aan- en/of verkoopbegeleiding ontvangt de klant een mooie fles die de transactie symbolisch extra bijzonder maakt.
Interview met de klant
Paul Israel – MeerMKLRS
‘Persoonlijker, actiever en meer betrokken’
Interview met de klant
Paul Israel – MeerMKLRS
‘Persoonlijker, actiever en meer betrokken’
Thuis in ‘de meer’
‘Persoonlijker, actiever en meer betrokken’, dat is waarvoor dit ambitieuze makelaarskantoor staat! Aan het woord Paul Israel, oprichter en eigenaar van MeerMakelaars of modern geschreven als ‘MeerMKLRS’. Paul vertelt over zijn inmiddels ruime ervaring in de vastgoedmarkt. Al 27 jaar actief, waarvan inmiddels 5 jaar als zelfstandig ondernemer. Al snel na de start kwam collega Rianne het team versterken, sinds 3 jaar is ook Laura onderdeel van het team.
Bij MeerMklrs is er gelegenheid voor inspraak en een persoonlijke noot. Goed en eerlijk advies is het credo. Je kan daarbij rekenen op de modernste tools zoals 3D opname van elke woning, flexibele openingstijden, een 24/7 beschikbaar klantenintranet. Kortom, een ‘makelaardij 3.0’ die klaar is voor de toekomst.
Onderscheidend door persoonlijke benadering
“Betrokken en vertrouwd”, meer geven om mensen en de regio, mooie uitspraken, maar hoe vertaalt dat zich in de praktijk van alledag Paul? Paul vertelt dat hij als ondernemer én inwoner van de Haarlemmermeer belangrijk vindt om maatschappelijk betrokken te zijn in de regio. Een fijne leefomgeving wordt immers mede bepaald door interesse en aandacht voor elkaar. Daarom zijn zij onder meer sponsor van de lokale hockeyclub, een lokale basisschool, diverse sponsoracties en meer.
Ook worden jaarlijks regionale initiatieven gesteund, zoals MeerLive en het Concours Hippique. Zo geven zij iets terug aan onze omgeving en staan zij in direct contact met de regio die ze zo goed kennen. Met deze lokale kennis kunnen zij kopers in dit gebied veel vertellen over de omgeving. Want naast dat perfecte huis is ook de woonomgeving erg belangrijk.
Relatie
Deze persoonlijk benadering vertaalt zich ook in een hele hoge waardering door klanten. Met enige regelmaat komen mooie woorden op social media voorbij. Klanten die hun waardering uitspreken over de dienstverlening. ‘Klanten beoordelen ons vaak met een 9 of zelfs een 10! Daar zijn wij erg trots op’.
Paul geeft aan klanten graag te verrassen met een origineel cadeau. Daar is enkele jaren geleden ook de relatie ontstaan met De Wijnzaak en later met BedrukteFles. Werken met een geschenk met een hoge attentiewaarde vindt Paul belangrijk, of zoals hij het noemt ‘het koelkast geschenk’, het komt op enig moment opnieuw op tafel om een belangrijk levensmoment te vieren. Klanten zijn heel positief over het cadeau. ‘Daar doen wij het voor’!